Mennyei meggy
Oszd meg másokkal is!

A kicsit savanyú meggy egészségesebb az édes cseresznyénél, gyógyhatását vizsgáló kutatások leggyakrabban azt emelik ki, hogy jóval több vitamin és ásványi anyag van a meggyben, mint a cseresznyében.

A meggy egészségre gyakorolt hatását leginkább az mutatja, hogy kutatások szerint az összes élelmiszer közül a meggyben található a legtöbb gyulladást csökkentő hatóanyag.

A meggy vitamin és ásványi anyag tartalma hasonlít a cseresznyééhez. Ez az apró szemű, éretten vérvörös gyümölcs teljes értékű B-vitamin és C-vitamin forrás. Emellett még magas a kálium, kalcium, magnézium, vas, foszfor és cink tartalma. És ezekből az öregedést gátló antioxidáns anyagokból nagyobb mennyiség van a meggyben, mint a cseresznyében.

A meggy igazi előnye a cseresznyével szemben azonban az, hogy jóval több szerves savat tartalmaz, amelyek segítik a méregtelenítést és az emésztést. A másik fő előnye, hogy közel 10-szer annyi A-vitamint tartalmaz, mint a cseresznye.

Kínálatunkban a cseresznyét és a meggyet is megtaláljátok! 🙂