Zöldturmix – 5 ok, hogy rákattanj
Oszd meg másokkal is!

Ittál már valaha zöldturmixot?
Ha nem, kezdd el még ma!

Hogy miért?

Lássuk az öt legfontosabb érvet:

  1. Értékes tápanyagokat veszel magadhoz

Néhány perc, pár mozdulat, máris rengeteget tettél az egészségedért. Könnyedén és viszonylag olcsón beépíthetsz egyszerre több fontos antioxidánst és vitamint a szervezetedbe.

Gondolj csak bele, hányféle zöldséghez és gyümölcshöz juthatsz így pillanatok alatt. Tán egyetlen tányérra el sem férne az a sok jóság.
Nem könnyebb meginni egy turmixot, mint megenni egy nagy tányér nyers zöldséget?

  1. Jó hatással van az emésztésedre

Tele van rostokkal, hidratálja a szervezetet. Ezek mind alapjai a jó emésztésnek.
Azok, akik eddig elvégezték az 5 napos zöldturmix kihívásomat, mind arról számoltak be, hogy a nagydolog már nem is olyan nagy dolog. Hurrá! Nincs többé pangó étel a gyomorban.
Ha az emésztőrendszered rendben, kevésbé leszel hajlamos a különböző betegségekre.

  1. Ragyogóvá teszi a bőrödet

Az, hogy rendben van-e az emésztésed, az arcodon is meglátszik. Gondolom, sokat hallottál már a megfelelő hidratáltság és a bőr állapotának összefüggéseiről? Mivel a zöldturmix tele van vitaminokkal, antioxidánsokkal, klorofillal, rendszeres fogyasztásának köszönhetően a bőröd rugalmasabb és rózsásabb lesz, mint valaha.

Klorofill, avagy az áldásos zöld; hatékony immunerősítő, segíti a szervezetben a sejtek megújulását, regenerálódását, bőrfiatalító hatású.

  1. Elősegíti a méregtelenítést, ezáltal a gyógyulást

A turmixolás hatására az emésztőrendszer könnyített üzemmódba kapcsol. A felszabadult időt és energiát a szervezet méregtelenítésre és gyógyításra fordítja. Így nem csak az emésztés lesz könnyebb, de hála a növényi enzimeknek, a tápanyagok felszívódása is hatékonyabb. Beindul a méregtelenítés, ennek hatására idővel megszűnnek a test külső- és belső gyulladásos eredetű problémái. Mivel a zöldturmixok többnyire nyers növényi összetevőket tartalmaznak – nincs hőkezelés –, az alapanyagok megőrzik a bennük lévő értékes tápanyagokat.

És mint tudjuk, az élő ételek jóval tápanyagdúsabbak, mint főtt vagy sült változataik.

  1. Hosszú távon teszel az egészségedért

Nem csak fehérjében, vitaminokban, ásványi anyagokban és antioxidánsokban gazdag, de telis-tele van fitonutriensekkel. Ezek a kémiai vegyületek a növények épségéért és egészségéért felelnek – védik őket a nap káros hatásaitól, a kártevőktől –, elfogyasztva pedig a szervezetünkben fejtik ki jótékony hatásukat.

Egyedülálló szerepük van a betegségek megelőzésében. Kimutatták, hogy ezen vegyületek együttes hatásaiknak köszönhetően csökkentik a gyulladásos tüneteket, támogatják a szív- és érrendszert, az immunrendszert, és szerepet játszanak a különböző rákos megbetegedések megelőzésében is.

Próbáld ki Lujzie zöldturmix tál receptjét:

zöldturmix tál quinoával, áfonyával