5 tipp, hogyan egyél több zöldséget reggelire

 

Gondoltad volna, hogy csak az emberek 1%-a fogyaszt zöldséget reggelire?

Abban, viszont mindenki egyetért, hogy nincs semmi, ami akadályozna minket, hogy többet fogyasszunk. Inspirációra van szükséged? Segítünk!

 

1. Készíts reggeli salátát!

Egyszerű tipp, hogy pirított bacon és lágy tojás keveréke minden ételt reggeli hangulatúvá varázsol, amit tovább fűszerezhetünk káposztával, spenóttal vagy bármilyen napsütötte zöldségekkel. Ezekkel garantáltan olyan reggelit fogyasztasz, hogy órákig eszedbe sem jut mást enni.

 

2. Smoothie zöldségből vagy gyümölcsből

Azok vagyunk, amit megeszünk vagy megiszunk. Te inkább egy szexi narancsra vagy egy kólás üvegre szeretnél hasonlítani?
Akár a reggeli salátából kimaradt zöldségeket, akár kedvenc gyümölcseidet is összemixelheted, hogy egy egészséges és kiadós smoothie-val indítsd a napot.

 

3. Reggeli Wok menü

Lépj túl a tojáson és virslin reggelire és gondolkodj zöldekben… mit szólnál hozzá, ha egy kókusz-olajon pirított ízletes zöldség-wok lenne a reggelid? Ha nagyon ragaszkodsz, pár tojást is rá lehet ütni a végén.

 

4. Gyümölcs helyett zöldséget vacsorára

Próbáld ki, hogy a szokásos napi gyümölcs adagod helyett, most ropogós zöldségeket eszel. Ízlés szerint meg is piríthatod őket.

 

5. Turbózd fel a palacsintádat

Eleged van már a hagyományos ízekből és spórolnál a kalóriákkal?
Készítsd el palacsintádat szezonális gyümölcsökkel, így nem kell semmi más szószt vagy mártást használnod.